Polecane wydarzenia

A A A
drukujDni Otwarte FE w mediach

Tegoroczne Dni Otwarte Funduszy Europejskich to możliwość zobaczenia na własne oczy miejsc, do których normalnie nie możemy wejść lub należy je zwiedzać tylko z przewodnikiem. Od 29 kwietnia Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju prowadzi kampanię promocyjną Dni Otwartych Funduszy Europejskich w mediach.

1) Akcja promocyjna na antenach TVP 2 oraz TVP Regionalna

Codziennie od 1 do 9 maja na antenie TVP 2 w programie „Pytanie na Śniadanie" oraz na antenie TVP Regionalna będą prezentowane najciekawsze atrakcje dostępne w ramach Dni Otwartych Funduszy Europejskich. Nie tylko te największe i najbardziej rozpoznawalne, ale również te małe i skromne, których istnienia nie dostrzegamy, choć często z nich korzystamy.

W programie „Pytanie na Śniadanie" wyemitowane zostaną dedykowane felietony, wejścia i relacje „na żywo" oraz wejścia pogodowe. Z kolei na antenie TVP Regionalna codziennie od 1 do 6 maja ok. godz. 17.20 będą emitowane felietony prezentujące atrakcje. Relacje z Lubelskiego Dnia Funduszy Europejskich przeprowadzi TVP Lublin. Wejścia na żywo zaplanowane są o godz. 11:25, 11:45, 14:35 i 16:40.

2) Kampania promocyjna w radio

W dniach 29 kwietnia - 9 maja w stacjach ogólnopolskich (RMF FM, Radio Zet, Program 1 i 3 Polskiego Radia) będzie emitowany spot reklamowy zachęcający do odwiedzenia Dni Otwartych Funduszy Europejskich w całej Polsce.

Własny spot emitowany w lubelkich rozgłośniach radiowych przugotował również Urząd Marszałkowski.

3) Promocja w mediach

W najbliższych dniach przewidziano dodatkowe działania promocyjne w różnorodnych mediach w formie dedykowanych materiałów promujących akcję. Będą one publikowane np. w:

- Programie 1 Polskiego Radia (audycja, 6 maja),
- Dzienniku Fakt (artykuł, 30 kwietnia),
- Dziennikach regionalnych wydawnictwa Polskapresse (artykuł, 4 maja),
- Dzienniku Super Express (artykuł, 8 maja),
- Na portalach Onet.pl, Wp.pl, Interia.pl (artykuły w sekcjach poświęconych Funduszom Europejskim).

4) Spot internetowy
Spot internetowy promujący akcję został zamieszczony na YouTube na kanale Fundusze Europejskie.

5) Działania dodatkowe w internecie
Prowadzona jest kampania Dni Otwartych na Facebooku. Dodatkowo publikowane są newsy na stronie www.FunduszeEuropejskie.gov.pl oraz www.dniotwarte.eu prezentujące najlepsze atrakcje w ramach akcji.

Twoja opinia
RPOWL na youtube