Polecane wydarzenia

A A A
drukujAktualności

Ruszyła nowa kampania promocyjna RPO WL "Lubelskie-jak nowe!"

Kampania „Lubelskie - jak nowe!" Regionalnego Programu Operacyjnego (RPO) ma charakter regionalny i potrwa do końca października 2012 roku. Jest adresowana przede wszystkim do osób w wieku 18-49 lat z miejscowości liczących ponad 5 tys. mieszkańców. Jej odbiorcami są również instytucje i organizacje korzystające z unijnego wsparcia z RPO.

 

W kampanii zostaną wykorzystane trzydziestosekundowe spoty emitowane w kinach w Lublinie, Białej Podlaskiej, Chełmie, Kraśniku, Puławach oraz Zamościu, a także 70 billboardów zlokalizowanych w miastach Lubelszczyzny. Zdjęcia reklamowe wykorzystane w spocie oraz pozostałych materiałach promocyjnych zostały zrealizowane w Zamościu, dworze Sanna w Wierzchowiskach.

 

Link do spotu: http://www.youtube.com/watch?v=ZHrLHv_jnHU&feature=plcp

 

Idea kampanii „Lubelskie - jak nowe!" została oparta na motywie niespodzianki. „Unijnymi prezentami" są przedmioty obecne w codziennym życiu mieszkańców Lubelszczyzny, które wiążą się z inwestycjami zrealizowanymi w ramach RPO. Zawinięte w błękitny papier nawiązujący do barw flagi Unii Europejskiej, po rozpakowaniu stają się symbolem zmian zachodzących w regionie.

 

Wsparcie kampanii zapewnią działania promocyjne w internecie (m.in. w wybranych serwisach lokalnych, portalu YouTube oraz na Facebooku) oraz spoty radiowe, które będzie można usłyszeć w trzech lokalnych rozgłośniach: Eska Lublin, Radio Freee oraz Radio Złote Przeboje Lublin. Dodatkowo, w najpopularniejszych miejscach województwa stanie 50 specjalnych stojaków z wizytówkami prezentującymi projekty dofinansowane z RPO.

 

Realizacja przynajmniej jednej kampanii promującej Regionalny Program Operacyjny jest corocznym obowiązkiem Zarządu Województwa. Oznacza to, że w ciągu 7 lat trwania RPO władze województwa muszą przygotować 7 kampanii medialnych promujących unijne fundusze. Tego oczekuje Komisja Europejska. Kampanie muszą docierać do szerokiej grupy odbiorców i wykorzystywać różne formy komunikacji (billboardy, audycje radiowe, emisje w kinach, mailing itp.).

 

Kampanię „Lubelskie - jak nowe" przygotowała agencja reklamowa DSK z Warszawy

 

Utworzony: 02-08-2012 15:31 .
wróć do aktualności »
Twoja opinia
RPOWL na youtube