Polecane wydarzenia

A A A
drukujNajczęściej zadawane pytania (FAQ)

15-05-2009

OŚ 8. Infrastruktura społeczna / 8.2. Infrastruktura szkolna i sportowa

Pytanie:

Stowarzyszenie jest organem prowadzącym Publiczną Szkołę Podstawową ,budynek otrzymało w użyczenie w 2001r. Obecnie budynek wymaga remontów,a szczególnie termomodernizacji.
Czy Stowarzyszenie nie mające zabezpieczeń finansowych może złożyć wniosek o termomodernizację tego budynku?
Czy Stowarzyszenie może ubiegać się o taką dotację.?Czy wniosek powinna składać gmina?Jakie dokumenty powinny być przygotowane?

Odpowiedź:

Stowarzyszenie posiadające osobowość prawną, będące organem prowadzącym szkołę podstawową występuje w katalogu beneficjentów Działania 8.2 Infrastruktura szkolna
i sportowa, więc może ubiegać się o dofinansowanie na remont czy termomodernizację szkoły, którą prowadzi. Jednocześnie musi posiadać zabezpieczenie finansowe na realizację tego projektu. Możliwe jest również składanie wniosku o dofinansowanie w partnerstwie – stowarzyszenia z gminą.
Dokumenty konieczne do aplikowania w ramach konkursu na Działanie 8.2 Infrastruktura szkolna i sportowa znajdować się będą w regulaminie konkursu, który zostanie zamieszczony w prasie regionalnej oraz na stronie internetowej www.rpo.lubelskie.pl.
Podstawowy katalog dokumentów to:
1.    Wniosek o dofinansowanie projektu,
2.    Studium wykonalności,
3.    Formularz do wniosku o dofinansowanie w zakresie OOS,
4.    Zaświadczenie organu odpowiedzialnego za monitorowanie obszarów sieci Natura 2000,
5.    Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o statusie podatnika VAT.

wróć do FAQ »
Twoja opinia
RPOWL na youtube