Kampania „Lubelskie – jak nowe!” Regionalnego Programu Operacyjnego (RPO) ma charakter regionalny i potrwa do końca października 2012 roku. Jest adresowana przede wszystkim do osób w wieku 18-49 lat z miejscowości liczących ponad 5 tys. mieszkańców. Jej odbiorcami są również instytucje i organizacje korzystające z unijnego wsparcia z RPO.
W kampanii są wykorzystywane trzydziestosekundowe spoty emitowane w kinach w Lublinie, Białej Podlaskiej, Chełmie, Kraśniku, Puławach oraz Zamościu, a także 70 billboardów zlokalizowanych w miastach Lubelszczyzny. Dodatkowo wsparcie kampanii zapewnią działania promocyjne w internecie.
Zasady zabawy na naszym profilu na Facebooku są badzo proste:
Codziennie w aplikacji zamieszczane będą opisy miejsc, obiektów, faktów osób związanych z RPO WL. W opisie będą znajdowały się niepasujące słowa. Osoba, która jako pierwsza zaznaczy niepasujące słowo zdobędzie nagrodę dnia. Użytkownicy, aż do ostatniego dnia konkursu nie będą wiedzieli, które słowo jest błędne, mogą w każdej chwili zmienić zapisaną odpowiedź. W ciągu całej zabawy ze słów dnia ułoży się pytanie finałowe. Kto jako pierwszy przyśle prawidłową odpowiedź na hasło finałowe zdobędzie nagrodę główną – aparat cyfrowy. Nagrodą dnia będzie pendrive.
Szarady są naprawdę bardzo łatwe, może je rozwiązać każdy z Was!
https://www.facebook.com/rpowl
Kampania „Lubelskie – jak nowe!” Regionalnego Programu Operacyjnego (RPO) będzie prowadzona na terenie województwa lubelskiego. Jej głównym celem jest zwiększenie świadomości jego mieszkańców na temat znaczenia funduszy europejskich dla rozwoju regionu.
Portal finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013