Polecane wydarzenia

A A A
drukujAktualności

Szarady "nie od parady" czyli RPO na Facebooku

20-08-2012

Kampania „Lubelskie – jak nowe!”  Regionalnego Programu Operacyjnego (RPO) ma charakter regionalny i potrwa do końca października 2012 roku. Jest adresowana przede wszystkim do osób w wieku 18-49 lat z miejscowości liczących ponad 5 tys. mieszkańców. Jej odbiorcami są również instytucje i organizacje korzystające z unijnego wsparcia z RPO.

 W kampanii są wykorzystywane trzydziestosekundowe spoty emitowane w kinach w Lublinie, Białej Podlaskiej, Chełmie, Kraśniku, Puławach oraz Zamościu, a także 70 billboardów zlokalizowanych w miastach Lubelszczyzny. Dodatkowo wsparcie kampanii zapewnią działania promocyjne w internecie.

Zasady zabawy na naszym profilu na Facebooku są badzo proste:

Codziennie w aplikacji zamieszczane będą opisy miejsc, obiektów, faktów osób związanych z RPO WL. W opisie będą znajdowały się niepasujące słowa. Osoba, która jako pierwsza zaznaczy niepasujące słowo zdobędzie nagrodę dnia. Użytkownicy, aż do ostatniego dnia konkursu nie będą wiedzieli, które słowo jest błędne, mogą w każdej chwili zmienić zapisaną odpowiedź. W ciągu całej zabawy ze słów dnia ułoży się pytanie finałowe. Kto jako pierwszy przyśle prawidłową odpowiedź na hasło finałowe zdobędzie nagrodę główną – aparat cyfrowy. Nagrodą dnia będzie pendrive.

 

Szarady są naprawdę bardzo łatwe, może je rozwiązać każdy z Was!

https://www.facebook.com/rpowl

 

Kampania „Lubelskie – jak nowe!”  Regionalnego Programu Operacyjnego (RPO) będzie prowadzona na terenie województwa lubelskiego. Jej głównym celem jest zwiększenie świadomości jego mieszkańców na temat znaczenia funduszy europejskich dla rozwoju regionu.

Utworzony: 20-08-2012 10:58Remigiusz Małecki.
wróć do aktualności »
Twoja opinia
RPOWL na youtube