Polecane wydarzenia

A A A
drukujAktualności

Głosy na wagę... spotu

20-05-2011

Jeszcze tylko dzisiaj można głosować na najpopularniejszy projekt w Regionalnym Programie Operacyjnym. Na internautów, którzy oprócz kliknięcia na wybrany przez siebie projekt, wymyślą hasło promujące RPO, czekają atrakcyjne nagrody. To już ostatnia szansa na wygraną.

Plebiscyt "RPO - wiele projektów, jedna Lubelszczyzna" ma wyłonić najpopularniejszy projekt zrealizowany w województwie lubelskim dzięki funduszom unijnym z Regionalnego Programu Operacyjnego. Patronem konkursu organizowanego przez Urząd Marszałkowski jest Krzysztof Hetman, marszałek województwa. Głosowanie trwa od 18 kwietnia do 20 maja.


Zwycięzca może być tylko jeden

W konkursie rywalizuje 48 przedsięwzięć w 8 kategoriach (Mikroprzedsiębiorstwa, Małe i średnie firmy, Społeczeństwo informacyjne, Transport, Środowisko, Kultura i turystyka, Zdrowie oraz Edukacja i sport). Wśród nich są projekty zrealizowane przez przedsiębiorców, samorządy, szpitale, ośrodki zdrowia, strażaków, a nawet parafię. To zarówno wielomilionowe przedsięwzięcia, jak i małe, kilkudziesięciotysięczne inwestycje, rozsiane po całym województwie. Każdy może, więc oddać głos na projekt ze swojej okolicy. Wygra ten, który zdobędzie największą liczbę głosów.


Nagrody dla najlepszych

Zwycięzca plebiscytu otrzyma profesjonalnie przygotowany spot reklamowy. Dodatkowo trzy najlepsze projekty z każdej kategorii znajdą się w specjalnej edycji katalogu promującego efekty RPO na Lubelszczyźnie.

Niespodzianki czekają również na głosujących. Spośród internautów wyłonionych zostanie trzech szczęśliwców, którzy w nagrodę dostaną:

  • iPad'a
  • smartphone'a,
  • lustrzankę cyfrową.

Aby wygrać trzeba wymyślić hasło promujące Regionalny Program Operacyjny.


Jak głosować?

Wystarczy wejść na stronę www.konkurs.rpo.lubelskie.pl i kliknąć na przynajmniej jeden projekt. Maksymalnie można oddać 8 głosów, wybierając po jednej inwestycji z każdej kategorii.

Jeśli interesują nas nagrody to po zagłosowaniu wchodzimy w zakładkę Weź udział, gdzie wpisujemy wymyślone przez siebie hasło promocyjne oraz wypełniamy krótki formularz z danymi osobowymi. Najlepsze hasła wybierze Komisja Konkursowa, złożona z ekspertów z zakresu dziennikarstwa i public relations oraz przedstawicieli Urzędu Marszałkowskiego.

Utworzony: 20-05-2011 12:50Paweł Florek.
wróć do aktualności »
Twoja opinia
RPOWL na youtube