Polecane wydarzenia

A A A
drukujAktualności

Spot ubiegłorocznej kampanii Regionalnego Programu Operacyjnego nagrodzony

21-03-2014

Województwo Lubelskie tryumfowało w kategorii „Lider Promocji", podczas Gali Kogutów zorganizowanej w ramach „Poloniady. Płock 2014". Wyróżnienia otrzymały najciekawsze projekty, realizowane przez samorządy w 2013 roku, w tym spot Regionalnego Programu Operacyjnego.

Głównymi wydarzeniami tegorocznej „Poloniady" były Targi Kultury i Promocji Miast i Regionów oraz Gala Kogutów, które odbyły się w ostatni weekend w Płocku.

Na Gali Kogotów, zorganizowanej w Hotelu Tumskim, poznaliśmy najciekawsze projekty zrealizowane przez samorządy lokalne z całej Polski w ubiegłym roku. Nagrody przyznano w 9 kategoriach: lider promocji, czyli najlepsza kampania reklamowa, wydawnictwo promocyjne i informacyjne, najlepsze hasło promocyjne, video - reklama, kreator promocji, lider kultury, czyli najciekawszy kalendarz kulturalny, najważniejsze wydarzenie kulturalne, festiwal roku oraz kreator kultury.

„Liderem Promocji" zostało Województwo Lubelskie za kampanię „Lubelskie - smakuj życie", w którą wpisał się m.in. spot promujący Regionalny Program Operacyjny.

Nie było to jedyne wyróżnienie dla samorządów z naszego regionu. Pierwsze miejsce, ale tym razem w kategorii „Kreator Promocji", zajął Hrubieszów za projekt „Od wizji do nowoczesnego zarządzania podregionem Gotania", wspierany przez Szwajcarię ze Szwajcarskiego Programu Współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej.

Z kolei na drugim stopniu podium w kategorii „Kreator kultury" uplasowały się Puławy, za inicjatywę „Puławoaktywni".

O tym, kto otrzymał Koguta zdecydowało jury złożone z czterech specjalistów w dziedzinie promocji, zarządzania marką, marketingu miejsca i produktów turystycznych. W jego skład weszli: Krzysztof Nepelski - pełnomocnik ds. relacji instytucjonalnych, który koordynuje współpracę GRUPY RMF z samorządami, Cezary Molski - specjalista w zakresie marketingu destynacji oraz produktów turystycznych, Justyna Makowska - certyfikowany project manager, trener biznesu, konsultant, wykładowca, praktyk zarządzania marką oraz Robert Stępowski - ekspert ds. marketingu terytorialnego, redaktor naczelny portalu marketingmiejsca.com.pl.

Targi Kultury i Promocji Miast i Regionów oraz Gala Kogutów były częścią „Poloniady", projektu, którego zadaniem jest rozwijanie współpracy między polskimi samorządami a mediami, sponsorami, fundacjami oraz firmami dostarczającymi usługi dla wydziałów promocji i kultury.

Utworzony: 21-03-2014 14:57Paweł Florek.
wróć do aktualności »
Twoja opinia
RPOWL na youtube