Polecane wydarzenia

A A A
drukujNajczęściej zadawane pytania (FAQ)

30-09-2010

OŚ 1. Przedsiębiorczość i innowacje / 1.1. Dotacje dla nowopowstałych mikroprzedsiębiorstw

Pytanie:

Zwracam się uprzejmą prośbą o odpowiedź na następujące pytania związane z realizacją projektu w ramach działania 1.1 RPO Lubelskie:
1. Jaki jest maksymalny procent wydatków związanych z zarządzaniem projektem (np. wynagrodzenie dla kierownika projektu)?
2. Czy poniesienie wydatków związanych z zakupem środka trwałego jeszcze przed podpisaniem umowy o dofinansowanie może być uznane za kwalifikowalne w ramach realizowanego w przyszłości projektu?

Odpowiedź:

1.    Nie ma możliwości uzyskania dofinansowania na wydatki związane z zarządzaniem projektem, tzn. na wynagrodzenie dla kierownika projektu, gdyż taki wydatek stanowi koszt niekwalifikowany. Szczegółowy wykaz kosztów, jakie mogą zostać uznane za kwalifikowane znajduje się na stronie www.lawp.lubelskie.pl w Wytycznych dla Wnioskodawców.
2.    Początkiem okresu kwalifikowania wydatków w ramach Działania 1.1 Dotacje dla nowopowstałych mikroprzedsiębiorstw stanowi dzień złożenia Wniosku o dofinansowanie. Wnioskodawca może rozpocząć inwestycję przed podpisaniem Umowy o dofinansowanie, ale nie wcześniej niż w dniu złożenia wniosku w ramach ogłoszonego konkursu.

wróć do FAQ »
Twoja opinia
RPOWL na youtube