A A A
drukujIm się udało!

Komunikacja i zintegrowane zarządzanie

26-08-2010

Omega to lubelska firma zajmująca się budową domów i sprzedażą materiałów budowlanych. Wsparcie otrzymane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 pozwoliło wprowadzić w firmie najnowszy system zarządzania.

Projekt realizowany przez Omegę pozwoli na usprawnienie komunikacji pomiędzy poszczególnymi działami przedsiębiorstwa i na linii klient-pracownik. - W ramach projektu przeprowadziliśmy analizę potrzeb naszego przedsiębiorstwa w zakresie zarządzania - wyjaśnia Marcin Marzec. - Głównym założeniem tego działania jest poprawa przepływu informacji pomiędzy działami i klientami - dodaje.

Do tej pory w firmie komunikacja była prowadzona w oparciu o telefon i prowadzenie notatek. Teraz wszystko się zmieni. - Po przeprowadzeniu analizy, otrzymaliśmy informację, iż najlepszym sposobem na poprawę tej dziedziny jest wprowadzenie systemu informatycznego ERP - wyjaśnia Marcin Marzec. - To zintegrowany system zarządzania, w którym bardzo łatwo można przeprowadzić analizę kosztów, czy obserwować kolejne etapy inwestycji - dodaje. Firma wprowadziła program do wszystkich stanowisk. Poza zakupem oprogramowania i opłaceniem analizy potrzeb firmy, Omega zakupiła nowe komputery, na których działa program ERP. Marcin Marzec uważa, że przedsiębiorcy, którzy jego śladami chcą otrzymać wsparcie z RPO powinni przygotować się na żmudną pracę. - Bardzo ważna jest cierpliwość, nie należy się śpieszyć - uważa Marcin Marzec.

wróć
Twoja opinia
RPOWL na youtube